PUBLICITAT


Anàlisi d'un cartell publicitari (Bó)


Aquest cartell publicitari de Dolce & Gabbana va dirigit a les dones d'una mitjana edat. El pes recau en la dona que està fregan els plats i s'envà cap abaix cap al nom de la marca. És un anunci que crec que està ben fet ja que quasi totes les dones (més que els homes, encara que cada cop disminueix la diferencia) fan aquesta feina a diari i és poden veure indentificades. Ja que la marca és tant famosa, no els hi cal ficar el pot de colonia. Crec que el anunciant vol fer veure a la dona que la colonia et farà escapar de la rutina ja que la dona te la vista fixada cap a l'altre banda del que està fent.
La tipografia respecta el logotip de la marca. La foto al ser en blanc i negre crec que fa referencia a ''antics esteriotips'', i ens anima a deixar-los enrrera, aixó ja és passat, la dona ha d'estar més per ella mateixa que no amb antigues rutines.

Anàlisi d'un anunci de TV (Bó)


Crec que aquest anunci aconseguit el que volia, cridar l'atenció. És un anunci que busca la tonteria, la diferència... perqué destaqui dels altres. Desde que és va crear aquests anuncis crec que tothom asimila la marca Mixta per aquest anuncis tant diferents. L'eslogan ''Sabe a Mixta'' vols transmetre que el gust d'aquesta beguda serà totalment diferent a la resta de marques, que serà única tal com són els seus anuncis.

Anàlisi d'un cartell publicitari (Bó)


Aquest cartell publicitari d'Anís el trobo molt interessant. Crec que va dirigit a gent que li agrada bastant l'alcohol. El pes  de l'imatge recau en el dimoni , i ràpidament veiem l'ampolla, i després el títol d'adalt i veiem que es tracta d'anís. Bé, crec que aquest cartell està molt bé perqué crida molt l'atenció i els consumidors de begudes alcohòliques veuen que és una beguda forta per les flames i, el color càlid del cartell fa que sentits l'escalfor que et pot crear aquesta beguda. També m'agrada la part irònica del cartell de la frase: ''El peor del mundo'' ja que quan parlem, en aquest cas, de beguda quan parlem de pitjor, els consumidors ho veuen com molt fort i tot el contrari, com el millor, si és fort; i llavors els hi crida molt l'atenció.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada